AdWords İpuçları - E-Ticaret İzlemenin Avantajları Nelerdir? (1 İzleyici)

LeoJeLy

Üye
Katıldı
2 Nisan 2015
Mesajlar
250
Tepki puanı
5
Kredi
0
E ticaret verilerini Adwords’e aktarak her bir dönüşümün yalnızca adet olarak değil, aynı zamanda gelir kırılımında ne kadar kazandırdığı net olarak izlenebilir.

Reklamdan siteye gelinip verilen her siparişin reklamverene ne kadar kazandırdığı net olarak Adwords arayüzüne yansımış olur.

Raporlama olarak edinim başına maliyet (CPA)’e ek olarak yatırım getirisini (ROI) anlama, şeffaflık açısından yanlış tahminleri engelleme, optimizasyon çalışmasını çok daha dönüşüm odaklı hale getirme ve reklam harcamalarından elde edilen gelir hedefi (Target ROAS) esnek teklif stratejisi kullanabilme.

Bu esnek teklif stratejisi gerçek zamanlı olarak e-ticaret izleme verilerine dayanarak çalışır. Hesaptaki geçmiş dönüşümlerin hangi tarayıcıdan hangi işletim sistemine, hangi lokasyondan hangi ürün gruplarından yapıldığına kadar olan verileri göz önüne alarak çalışır.


[YTB]BlG8r5Jcigs[/YTB]
 

Bu konuyı kimler okuyor

Benzer konular

Top