AdWords İpuçları - E-Ticaret İzleme Nasıl Çalışır? (2 İzleyici)

LeoJeLy

Üye
Katıldı
2 Nisan 2015
Mesajlar
250
Tepki puanı
5
Kredi
0
Google AdWords E-Ticaret izleme normal statik dönüşüm izleme nasıl hem Google Adwords hem de Analytics tarafından kullanılıyorsa e-ticaret izleme de aynı şekilde her iki taraftan da ayarlanıp kullanılmaya başlanabilir. Bunun için web yöneticinizin hali hazırda internet sitenizin "siparişin alındı" sayfasında yer alan dönüşüm koduna E-Ticaret / alışveriş sepeti platformunda yer alan ürün temelli parametreleri eklemelidir. Bu işlem sayesinde dönüşüm kodunuz artık müşterileriniz sitenizden satın alma gerçekleştirdiğinde bu değişkenleri güncellenmiş bir şekilde okuyabilir hale gelir.

video : https://youtu.be/9hfW3zqMrYU
 

Bu konuyı kimler okuyor

Benzer konular

Top